lördag 19 januari 2008

belanner

http://www.blogger.com/profile/04808792124450149949

4 kommentarer:

Glenn sa...

Bra jobbat (med ny blogg)!!!

Trevligt å ses idag. Du får hålla oss uppdaterade om HDKlivet åt oss alla!

S sa...

Var förbi HDK idag några av oss men hörde av Tarja att ni hade rusat vidare och fetaost mackorna var slut. Kommer förbi nån annan gång när vi passerar.

Anonym sa...

Jag var faktiskt inne på HDK idag och jag kollade efter dig i cafet men du var inte där. Hade inte ditt mobilnummer så jag kunde inte ringa. Kommer en annan dag när jag har vägarna förbi. Annars hoppas jag att vi syns på afterworken någon måndag på KING's HEAD

Camilla Wu sa...

Hej Andreas, visst kommer jag förbi och fikar.
Jag kommer ja skirva på HDK också fom v 14. Så har vi inte setts förr så ser vi då.

Ha det bra så länge!